ÖLÜME SANİYELER KALA! | DYING LIGHT TÜRKÇE BÖLÜM 15

katma 23 Mar 2021
görünümler 72 663
6

Ben Mete Özbey , bu videoda son günlerde yeni seri ne olsun isimli yaptığımız ankette en çok oyu alan oyun olan Dying Light serisine başlıyoruz. İyi seyirler ...
Kanala abone ol : bit.ly/3kedFSP
Sosyal Medya:
Instagram ► metmellow
Facebook ► eastergamers
Twitter ► Metmellow
Twitch ► www.twitch.tv/eastergamerstv
Discord ► discord.gg/eastergamerstv
Telegram ► t.me/eastergamerstv
Videoyu Beğendiyseniz ;
Kanalı takip etmeyi , videoyu beğenmeyi ve yorumlarınızı bizimle paylaşmayı lütfen ihmal etmeyiniz.İyi Seyirler ...
Merhaba Ben Mete Özbey , TRdown Türkiye oyun videoları, bur da dev gibi bir aile için her gün yeni video yüklüyorum. Kanalımda #oyun #gaming #eğlence #challenge #komedi #şaka #şarkı #vlog montaj #reaksiyon #tepki ve benzeri bir sürü video paylaşıyorum. Destek için beğenmeyi ve abone olmayı unutmayın!

Easter GamersTv
YORUMLAR  
  • Komik

    Komik

    2 gün önce

    Abi kunduralı zombiye koydun kundera xd 🤣🤣🤣

  • Ali Kucuk

    Ali Kucuk

    2 gün önce

    HARRANIN 200 SENEKİ HALİNİ CEKMİŞLER

  • Serhat Topkara

    Serhat Topkara

    3 gün önce

    20:12 😂😂

  • MrsMaysa

    MrsMaysa

    6 gün önce

    33.55 de koptum öakwçoaiejc bire bir Harran yav öakkwixhcks

  • cansu bölük

    cansu bölük

    8 gün önce

    👏👏👏

  • berke güngör

    berke güngör

    11 gün önce

    1:35 acının tatlı tebessümü :D

  • Harun 123

    Harun 123

    12 gün önce

    30:21 aklima abby geldi serafilerin yaptigi yolda bulutlara kadar gidiyordu

  • Harun 123

    Harun 123

    12 gün önce

    24:51 ne bagriyonnnnn korktuk 😁

  • Harun 123

    Harun 123

    13 gün önce

    filimler hangi platformda oluyor

  • Ümmet Özata

    Ümmet Özata

    13 gün önce

    Harran ın 2060 versiyonu bunyaaa

  • umutcan Aygün

    umutcan Aygün

    14 gün önce

    1:32 mete abi yine su sandı

  • Muhammet lol

    Muhammet lol

    14 gün önce

    05:30 ee abi yayıncılar iyi kazanıyor

  • Enis Aksoy

    Enis Aksoy

    15 gün önce

    abi onlar alkol değil molokoftu galiba

  • Raito

    Raito

    15 gün önce

    19:25 lul

  • editmenoloji

    editmenoloji

    16 gün önce

    Abi öldükten sonra o kameraya bakışın müq QĞFLQĞVMQĞMGPCMĞFMQĞVLĞGMWŞ

  • La Vida

    La Vida

    17 gün önce

    Mete abi eğlencesine ölüyor attık shajsj

  • Umut

    Umut

    17 gün önce

    24:01 sen o kadar adam öldür öldür asılmış adamı günahtır şunu indirek de .aD:d.asd.asd.as

  • Ahmet eygi

    Ahmet eygi

    20 gün önce

    jade

  • Hakkı Kaan YEŞİL

    Hakkı Kaan YEŞİL

    20 gün önce

    Video Fotoğrafı Tamer Abi Aldırmıyor Değil

  • Ali Can Özdemir

    Ali Can Özdemir

    21 gün önce

    7:27

  • Aylin Koçbıyık

    Aylin Koçbıyık

    21 gün önce

    Öldükten sonraki o kameraya gülüş SĞDÖWĞXÖSĞCÖEĞFÖSĞCÖDPF Allah'ım çok güzel

  • Adem Erdogan

    Adem Erdogan

    22 gün önce

    Abi 19 bu akşam gelcek ti

  • Necmican POYRAZ

    Necmican POYRAZ

    22 gün önce

    5:22 ulubatlı hasan olmuş adam 😂

  • Ahmet Baran Acar

    Ahmet Baran Acar

    23 gün önce

    16:54

  • ORHAN TALİ

    ORHAN TALİ

    23 gün önce

    25:00 ANAM NOLUYOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  • Ege

    Ege

    23 gün önce

    Abi bu nasıl thumbnail aklım çıktı akşam akşam ya

  • Alperen Yıldırım

    Alperen Yıldırım

    24 gün önce

    Abi öldükten sonra sırıtman kadar güzel bişey yok ya 😂😂

  • Alberk Anıl Tetik

    Alberk Anıl Tetik

    24 gün önce

    Abi pompalıdan da şema üretip güzel silah yapabilirsin bir bak istersen😇

  • Ayıcık teddy

    Ayıcık teddy

    24 gün önce

    Mete abim yine duvarda fotoyu görünce tipğ deişti

  • zlow anka

    zlow anka

    24 gün önce

    16:02 yok abi bayılmışım ne ölmesi

  • Vestro !

    Vestro !

    24 gün önce

    Her saçma ölüşünde şu kameraya gülüşü ister istemez güldürüyor beni geriye sara sara izliyorum odbekxbeodheidejdijefo

  • Hakan

    Hakan

    24 gün önce

    METE ABİ ŞU KALKANI ARTIK KULLAN

  • SP SpikePower

    SP SpikePower

    25 gün önce

    Abi videoya ölerek girmeyi seviyosun haa

  • Kaderin Cilvesi

    Kaderin Cilvesi

    25 gün önce

    Smalı bebeklerin (Zuzu TV gibi) videolarına abone olarak tedavilerine destek olalım. [hayatınızdaki olumlu değişiklik belkide yaptığınız bir iyiliğin içinde gizlidir]

  • Yasin Korkudan

    Yasin Korkudan

    25 gün önce

    AA yıldız geldi lan _ O Ses ne

  • PyroSoft

    PyroSoft

    25 gün önce

    KIZ ZİLLİ ZIKKIM

  • ramazan burak yırtıcı

    ramazan burak yırtıcı

    25 gün önce

    Nası tak diye burdayım sahnede

  • Hamza Melikşah

    Hamza Melikşah

    25 gün önce

    abi last of us izledikten sonra bu keyifli gelmiyo ya last of us 3 gelicekmi haberin varmı

  • Kaan Sancak

    Kaan Sancak

    25 gün önce

    Lan korktum öyle kapak fotoğrafı olur mu yuh

  • Işık-Mete-Türker ÇELİK

    Işık-Mete-Türker ÇELİK

    25 gün önce

    ABİ BENİMDE İSMİM METE ADAMSIN LİKE HAKEDİYORSUN.

  • Murat Ugur

    Murat Ugur

    25 gün önce

    34:10 gulemkten yarıldım

  • Ertuğrul Erünsal

    Ertuğrul Erünsal

    25 gün önce

    Efsane bölümdü

  • CEMALİ DENİZ

    CEMALİ DENİZ

    25 gün önce

    34:55 METE ABİ İLE COĞRAFYA DERSİ :d

  • CEMALİ DENİZ

    CEMALİ DENİZ

    25 gün önce

    19:26 yanıyom :D

  • Lokman K

    Lokman K

    25 gün önce

    Beyenmeyenler Ağa'nın ve DAÖ nün adamları galiba

  • özgür bakar

    özgür bakar

    25 gün önce

    yapımcı zamanında bunun oyunun hayali bir şehirde geçtiği istanbuldan örneklemeler olduğunu urfa ile alası olmadığını zaten söylemiş

  • Emre Çalışkan

    Emre Çalışkan

    25 gün önce

    1:30 Bruh moments öyle bir andır ki

  • şampiyon özçam

    şampiyon özçam

    26 gün önce

    Ölünce o gülüşün 🤪🤪🤪🤪🤪🤭🤭🤭

  • şampiyon özçam

    şampiyon özçam

    26 gün önce

    Oofffff özlemişim yaaaaaa🙏☹️☹️☹️☹️

  • Meral Baykan

    Meral Baykan

    26 gün önce

    Kurt nerde abi

  • keremcetin

    keremcetin

    26 gün önce

    22:03

  • Oğulcan Cüstan

    Oğulcan Cüstan

    26 gün önce

    35:03 Harranın gerçek manzarası :D

  • Sett The Boss

    Sett The Boss

    26 gün önce

    14:20 yamyamlığında bir adabı var arkadaş! Bune terbiyesizlik!

  • Sett The Boss

    Sett The Boss

    26 gün önce

    1:33 Su sandı sanırım 😂

    • Sett The Boss

      Sett The Boss

      26 gün önce

      Yani suya atlaması gerektiğini sandı"ZOTON O SUYDO KORMOSON SON" deme

  • P3rf3ct yazar

    P3rf3ct yazar

    26 gün önce

    şükür

  • serkan taş

    serkan taş

    26 gün önce

    abi yemin ederim şu gülüşüne hastayım D

  • Tufan Çağdaş

    Tufan Çağdaş

    26 gün önce

    Mete oyunu kulakla izleyen insanlar var ve sen mikrofonu ağzının içine sokup böğürüyorsun, saçma saçma bağırıyorsun. Rahatsızlıkdan başka bir şey verdiğin yok. Oyun bile zevk vermiyor resmen.

  • Emir Efe Savaş

    Emir Efe Savaş

    26 gün önce

    Harran 2077

  • EMİRHAN TR

    EMİRHAN TR

    26 gün önce

    33:46 #Mete Abi baktığın yer thorun şehri ya ascard orası çok benziyor =D

  • no mercy

    no mercy

    26 gün önce

    2:37 kadar grafikler normal ordan sonra sanki RTX 3090 açılmış gibi

  • Ahmet Toprak Karakuş

    Ahmet Toprak Karakuş

    26 gün önce

    Normal biri ölünce:
    -ya hay içine ****
    Mete ab:
    -😀😃😗

  • Ahmet Toprak Karakuş

    Ahmet Toprak Karakuş

    26 gün önce

    14:02 ha bitch?

  • GhOsTGaMeR

    GhOsTGaMeR

    26 gün önce

    19:34 Acının tatlı tebessümü .d

  • mert _schwert

    mert _schwert

    26 gün önce

    Şu kamerada dodge atma olayını iyiki tuğkandan gördünüz her yerde herkes yapıyor

  • Kenan Tağiyev

    Kenan Tağiyev

    26 gün önce

    Abi ranch simulator çek abi bu da iyi

  • Murat Kara

    Murat Kara

    26 gün önce

    Metecim umarım okursun, Hapishane görevine giderken yanına bol bol silah, medkit, molotof falan almalısın. Hapishanede hem insanlar hem de bol bol zombi var. Özellikle ecellerden baya var. Bir iksir gibi bişey vardı tam hatırlamıyorum gece avcısı iksiri miydi öyle birşeydi ondan yaparsan daha iyi oluyor. Görevin sonunda bir depo kapısı açılıyor ve sadece 1 dakika açık kalıyor. Bu noktaya kadar 15 dakikadan kısa sürede gelirsen Gold Tier 2000-2800 civarı damage'i silahlardan çıkıyor. 15 dakika üstü vakitte gelirsen eğer Tier 5 silahlar çıkıyor. Kapıdan girince direk hiç bir yere bakmadan karşıda kutuların olduğu bir bölüm var oraya koş. İçeride kasalar var o kasalardan 3'ünde Gold Tier silahlar var. Girdiğin anda hiç bir yere bakmadan direk karşı odaya koşup solundaki kutu ve arkadaki iki kutuyu açman gerekiyor. Ortadaki kutularda daha düşük kalite silahlar oluyor. o silahlar. Kasa kilitleri zor açılan kilitlerden o yüzden maymuncuklarını yanına fazla fazla al hızlıca yapacağın için kırabilirsin. Hızlı olursan 3'ünüde alabilirsin. 1 dakika bitmeden oradan çıkman gerekiyor. Likelayıp uplayında görsün arkadaşlar.

  • berat yıldır

    berat yıldır

    26 gün önce

    abi yan görevleri yaparsan hızlı bitirirsin oyunu

  • Eyuphan Kabu

    Eyuphan Kabu

    26 gün önce

    Mete abi aslında standart ok dışında fark çeşit oklarda var onları deneyebilirsin örnek olarak elektrikli veya yanan ok gibi.

  • Hüseyin Məmmədili

    Hüseyin Məmmədili

    26 gün önce

    Abi bu oyunda köpek sahpleniçekmisin yoks yoku mu abi bilmiyom yormları okyormusun

  • Teovuns G

    Teovuns G

    26 gün önce

    abi the son of the forest çıkınca oynamayı düşünüyomusun ??

  • necati taşalan

    necati taşalan

    26 gün önce

    abi the forest

  • lєα jhín

    lєα jhín

    26 gün önce

    mete OYUNU bitir izliyim

  • noobweb ?

    noobweb ?

    26 gün önce

    bully

  • Barış Altun

    Barış Altun

    26 gün önce

    13:40

  • Ahmetcan Bayar

    Ahmetcan Bayar

    26 gün önce

    META ABEYY THE WOLF AMONG USS CEKKK ARTIKK

  • Barış Altun

    Barış Altun

    26 gün önce

    12:27 de kafayı cevirmesi sksksksksks

  • Erkan KARA

    Erkan KARA

    26 gün önce

    Bol erkeksi çığlıklı😂

  • Yusuf Arda Yılmaz

    Yusuf Arda Yılmaz

    26 gün önce

    31:33 Türk F-16'ları geliyor :D

  • Erkan KARA

    Erkan KARA

    26 gün önce

    Nası tak diye burda değilim

  • Efekan Kuşkaya

    Efekan Kuşkaya

    26 gün önce

    Abi sen hapishaneye gittin ama bitirdiğin süre 50 dakikaydı eğer hızlı yapsaydın ödülleri toplaman için daha çok süre verecekti ve o açmadığın kasalarda 6000 vuran silahlar oluyor +1

  • Efekan Kuşkaya

    Efekan Kuşkaya

    26 gün önce

    Abi rupert abinin tüm görevlerini yap geçen oynayışında son görevi yapmamıştın bu seride yap Angel Sword şemasını vericek ve 3 tane kilitsiz silah kasası +1

  • Tekno Kartal

    Tekno Kartal

    26 gün önce

    01:25 bölüm açılışılarında alışılmış bir olay 😂😂

  • MUTASYONLU OYUNCULAR

    MUTASYONLU OYUNCULAR

    26 gün önce

    abi FOREST nerde

  • memo güvenç

    memo güvenç

    26 gün önce

    SON çığlık BÜKÜCÜ

  • Ekrem Şen

    Ekrem Şen

    26 gün önce

    Kapak fotoğrafı mühteşem.

  • Mete Akan

    Mete Akan

    26 gün önce

    The wolf omang us ne zaman geliyo

  • Sefa Sgnc

    Sefa Sgnc

    26 gün önce

    Abi neden serisini bitirdiğin oyunu tekrar oynuyon?

    • almost there

      almost there

      26 gün önce

      Simdi Türkçe oynuyor eskiden ingilizce oynamisti

  • berk sur

    berk sur

    26 gün önce

    Wolf among us at artık da izleyelim başını unuttum oyunun

  • Motivation Cha

    Motivation Cha

    26 gün önce

    Ağaç oluyoooooozzzz :)

  • PxelEdit

    PxelEdit

    26 gün önce

    At su wolf among us u abi lütfen

  • BAHTSIZ AVAKADO

    BAHTSIZ AVAKADO

    26 gün önce

    GUNDURASHOT ATIP GELDİM ABİ

  • Enes Ens

    Enes Ens

    26 gün önce

    34:19 aynısı yaaaaa valla nasıl benzetmişler Rockstar Games utanın Olm

  • Rüstem Taşdemir

    Rüstem Taşdemir

    26 gün önce

    harran köy gibi bir yer şehir değilki Xd

  • Yunus Hamza

    Yunus Hamza

    26 gün önce

    35.15 ten sonra gülmekten izleyemedim :D

  • emre gumus

    emre gumus

    26 gün önce

    yaaaaaaaaaaaa bitmesin bölumler daha fazla at

  • İnanç Sarıgül

    İnanç Sarıgül

    26 gün önce

    Call of Duty Black Ops 2 serisi hızlı devam et

  • youtuber fannn

    youtuber fannn

    26 gün önce

    Abi yalvarırım daha fazla Dying Light gelsinnn

  • Hale Aydın

    Hale Aydın

    26 gün önce

    Abi seni çok seviyorum ya bi kalbini alırım
    👇

  • Bruh Moments

    Bruh Moments

    26 gün önce

    Mete abi hangi platformda yayın yapıyor söylermisiniz

    • Elif Yaren şallı

      Elif Yaren şallı

      26 gün önce

      @Bruh Moments rica ederim

    • Bruh Moments

      Bruh Moments

      26 gün önce

      @Elif Yaren şallı çok sağol

    • Elif Yaren şallı

      Elif Yaren şallı

      26 gün önce

      Facebook

  • Talha Sezer

    Talha Sezer

    26 gün önce

    Video yu uzatmaya çalışma mete insanları sıkıyorsun son bölümlerde. ilk bölümlerdeki gibi hızlı oyna